گرمای هوا در مونترال

سازمان هواشناسی کانادا پیش بینی کرده است که از روز سه‌شنبه، در مونترآل، با افزایش دما روبرو خواهیم شد.

یکشنبه ۲۸ می، هوای مونترآل بسیار گرم بود و با دمای بیش از 31 درجه سانتی‌گراد، رکورد ۴۵ ساله در این روز شکسته شد. اما به نظر می‌رسد در این هفته، روزهایی گرم‌تر را تجربه خواهیم کرد و این تازه آغاز افزایش دمای هوا در این شهر است.

بر اساس این اطلاعیه سازمان هواشناسی، دمای هوا در مونترآل از روز سه‌شنبه به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت و ساکنان مونترآل باید تا پایان روز پنج‌شنبه برای این افزایش دما آمادگی داشته باشند. هوای شهر تا پایان پنج‌شنبه آفتابی خواهد بود و دما نیز تا ۳۲ درجه افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است که از روز جمعه، هوا نیمه‌ابری خواهد شد و دما به تدریج کاهش می‌یابد.

هوای بسیار گرم در ماه می در مونترآل امری رایج نیست. در واقع، از سال ۱۹۴۲ تاکنون، مونترآل فقط چهار بار با موج گرمای زودهنگام در ماه می مواجه شده است و گرمای این هفته یکی از این موارد نادر خواهد بود.

به ساکنان مونترآل توصیه شده که اگر قصد حضور در فضای باز در روزهای آینده را دارند، حتماً از کرم ضدآفتاب بهره‌ ببرند. همچنین، مصرف کافی آب و پوشیدن لباس‌های مناسب جهت حفاظت از بدن در برابر تابش آفتاب نیز توصیه دیگری است که باید مورد توجه ساکنان این شهر کانادا قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *